Deklaracja dostępności Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Grzegorza Fitelberga w Chorzowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Informacje i relacje – strona nie wykorzystuje atrybutów, dzięki którym informacje, struktura oraz relacje między treściami przekazywane poprzez prezentację mogą być odczytane przez program komputerowy lub istnieją w postaci tekstu.
- Cel łącza – Niektóre łącza na stronie nie mają jasno określonego celu łącza.
- Wiele dróg – Strona nie zapewnia więcej niż jednego sposobu umożliwiającego zlokalizowanie strony internetowej w zestawie stron internetowych.
- Nazwa, rola, wartość – niektóre elementy interfejsu nie zawierają atrybutów wspomagających określanych programowo
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Szymon Gołąbek.
- E-mail: wicedyrektor@fitelberg.pl
- Telefon: 798860536
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
- Adres: ul. Krakowskie Przedmieście 15/17
00-071 Warszawa - E-mail: –
- Telefon: (22) 421 01 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.